Alle rechten voorbehouden

De auteursrechten en andere intellectuele eigendomsrechten op het webdesign, de teksten, logo’s en andere afbeeldingen berusten bij BREIN respectievelijk de rechthebbenden van dat materiaal en/of vallen onder het modellen-, merken- of handelsnamenrecht. Bedoelde rechten gaan op geen enkele wijze over op personen die toegang krijgen tot deze site.

Verwijzingen of links naar andere websites via deze websites welke geen eigendom zijn van Stichting BREIN, zijn louter ter informatie voor de bezoeker. De op deze site aangeboden informatie wordt met zorg door Stichting BREIN samengesteld en onderhouden, maar Stichting BREIN kan geen garantie geven dat de informatie volledig en juist is. Stichting BREIN draagt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor de juistheid van de informatie op deze websites en het gebruik daarvan.

Voor vragen over deze disclaimer, kunt u contact opnemen met Stichting BREIN door het sturen van een brief naar: Stichting BREIN, Postbus 133, 2130 AC Hoofddorp.

« Ga terug naar de hoofdpagina